سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزایای استفاده از نرم افزار آباکوس

 

این نرم افزار در میان تمامی نرم‌افزارهای مهندسی دیگر از محبوبیت بالایی برخوردار است. به نحوی که  انتخاب بیشتر مهندسان آباکوس خواهد بود. در واقع آباکوس یک سیستم شبیه سازی و تحلیل و بررسی است که بر مبنای اجزای محدود طراحی شده است. عملکرد این نرم افزار به این شکل خواهد بود که با در اختیار قرار دادن المان های بسیار زیادی امکان شبیه سازی را برای کاربران فراهم می کند. این نرم افزار بسیار قدرتمند از مزایای زیادی برخوردار است که در ادامه به تعدادی از آنها خواهیم پرداخت.

 مزایای استفاده از نرم افزار آباکوس

·       گرافیکی کاربرپسند و سهولت در استفاده از نرم افزار

·       توانایی حل مسائل ساده خطی گرفته تا مسائل پیچیده غیر خطی

·       قابلیت شبیه سازی رفتاری برای موادی مثل آهن و پلاستیک و چوب و ....

·        امکان انتقال فایل

·       و....

عملکرد نرم افزار abaqus

عملکرد نرم افزار آباکوس در واقع به این شکل است که در سه مرحله پیش پردازش، و پردازش و در نهایت پس پردازش به دریافت اطلاعات و بررسی و شبیه سازی آنها می پردازد و در نهایت اطلاعات خروجی و نهایی را ارائه می دهد.

مراحل عملکرد این نرم افزار

·       پیش پردازش

·       پردازش

·       پس پردازش

 دوره آموزش آباکوس مقدماتی

 آموزش نرم افزارآباکوس می تواند یکی از ضرورت های رشته مهندسی باشد چرا که در طول روز ضرورت دارد که مهندسان برای پیشبرد کار خود از این نرم افزار استفاده کنند.

 از این رو فمکس در کنار برگزاری سایر دوره‌های خود برگزارکننده دوره آموزش آباکوس مقدماتی می باشد. با حضور در دوره آباکوس قادر خواهید بود تا به راحتی از این نرم افزار بسیار قدرتمند استفاده کنید. برای شرکت در کلاس آباکوس و دریافت فیلم آموزش آباکوس در وهله اول به سایت femex به آدرس femex.ir مراجعه کنید و بعد از ثبت نام قادر خواهید بود در این دوره ها ثبت نام کنید.