سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زمان بندی مسئله در نرم افزار Abaqus

زمان بندی مسئله در نرم افزار abaqus  از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل است که در این مقاله قصد داریم تا به آن بپردازیم. عمل زمانبندی یک مسئله به این معناست که با برنامه ریزی برای یک مسئله زمان شروع حل مسئله مشخص می شود. این قابلیت با توجه به قابلیت های پیش فرض آباکوس امکان پذیر نیست و برای بکار گیری از این روش تنها به فایل inp مسئله و یک ویندوز اندروید نیاز است.

برای این کار تمامی مراحلی را که برای حل یک مسئله در نرم افزار آباکوس لازم است، انجام دهید. حال باید به ماژول job بروید و یک job جدید تعریف کنید. باید دقت داشته باشید که مسئله را Submit نکنید. در این مرحله باید یک فایل inp از مسئله خود تهیه کنید. برای این کار می توانید از گزینه  Write Input کمک بگیرید. فایل inp خود را در یک فولدر قرار دهید و در داخل فولدر inp یک فایل با پسوند bat در کنار فایل inp بسازید.

گام بعدی می تواند مراجعه به قسمت Search از منوی Start ویندوز باشد. عبارت Task Scheduler را جستجو کنید و با کلیک بر روی آن برنامه را باز کنید.

از قسمت سمت راست (Actions ) گزینه  Create Basic Task را باز کنید.

نام و در صورت نیاز توضیحات مورد نظرتان را در این پنجره وارد نمایید. بعد از آن برای اعمال زمانبندی از بین گزینه ها حالت Daily را انتخاب کنید و بعد از آن تاریخ و ساعت مورد نظر خود برای شروع حل مسئله وارد نمایید. در مرحله بعدی لازم است تا روی گزینه Start a Program  در قسمت Action کلیک کنید. بر روی گزینه  Program/script کلیک کرده و فایل bat ایجاد شده را انتخاب نمایید. و در مرحله آخر هم آدرس را در میان  Double Quotation (” …” ) قرار دهید. بعد از ورود آدرس حال در مقابل عبارت Start in آدرس فولدر حاوی فایل bat را بدون Quotation وارد نمایید. حال تنظیمات شما کامل شده است تنها کافی است تا بر روی دکمه پایان کلیک کنید.

فمکس برگزار کننده دوره آموزش آباکوس می باشد. برای شرکت در دوره آباکوس تنها کافی است تا به سایت femex به آدرس femex.ir مراجعه کنید و از این طریق اقدام به ثبت نام در دوره آموزش نرم افزار آباکوس نمایید. با شرکت در دوره آباکوس، ( آباکوس مقدماتی ) به تمامی موارد مورد نیاز شما برای تحلیل و بررسی پرداخته می شود. در کنار شرکت در کلاس آباکوس، فیلم آموزش آباکوس در اختیار شما قرار می گیرد.